Indiferent de mărime și vechime, website-ul are nevoie de SEO (Search Engine Optimization) și în 2024. Singura situație, în care SEO nu este prioritar pentru orice website, se întâlnește doar dacă brandul deservit are o notorietate asemănătoare giganților de renume.
În momentul în care există orașe întregi care nu au auzit de website-ul dumneavoastră, clar aveți nevoie de SEO.
Cum motoarele de căutare funcționează în baza unui algoritm care este actualizat continuu, este important să fiți "la zi" cu această disciplină sau, să lucrați cu profesioniști în acest domeniu.
Programatorii nu fac altceva decât să recomande paginile respective către robot, decizia finală aparținând robotului.
Algoritmul decide poziția și rezultatele obținute, pe baza a ceea ce identifică în acele "zone fierbinți" din pagină, dar și a referințelor obținute de respectiva pagină.
Iată mai jos o listă de lucruri concrete care vor ajuta optimizarea SEO a website-ului dumneavoastră pentru 2024:
Optimizare SEO Onpage în 2024:
• Regula "main keyword":
adică fiecare subiect, pe pagina lui! Fiecare serviciu și/sau produs oferit trebuie să dețină pagină separată.
Efortul de optimizare presupune creșterea valorii paginii pentru o expresie cheie.
Vizitatorul să dea click pe link-ul paginii noastre din rezultatele disponibile. Pentru asta pagina în sine trebuie în primul rând să existe separat.
Separat înseamnă de asemenea, să nu avem conținutul primar diluat cu text destinat altei expresii cheie și să fie mai mult text decât cod în pagină.
• Keyword research:
Constant trebuie identificate expresii cheie adiacente utile pentru a le transforma în generatoare de trafic optimizat. Mulți proprietari de website își concentrează eforturile optimizând doar pentru expresii cheie de valoare mare care au o concurență acerbă, fiind convinși că cele adiacente nu merită efortul.
• Optimizare pentru timpul și experiența vizitatorului:
Cât timp îi ia acestuia pentru a identifica și citi ce îl interesează? Cât de repede se încarcă pagina? Cât de lizibilă este informația pe dispozitivul utilizat de către vizitator?
• Link-uri interioare:
Destul de explicativ, este evident important și în 2024 să avem o structură sănătoasă de link-uri interioare. Pagini care sunt legate între ele în funcție de context și relevanța subiectului tratat.
• Actualizare conținut:
Pentru că nimeni nu-și dorește informații vechi despre orice subiect căutat!
• Creare conținut nou:
unic, consistent, scris pentru cititor și suficient de bine optimizat pentru a putea fi citit rapid.
Acestea reprezintă punctul de plecare pentru o strategie onpage SEO eficientă în 2024.
Vă oferim servicii complete de Optimizare SEO Onpage cu scopul de a mări vizibilitatea și a genera astfel mai mulți clienți pentru afacerea dumneavoastră! Contactați-ne acum!
Optimizare SEO Offpage în 2024:
Este necesar să atrageți referințe de la website-uri de renume către paginile website-ului dvs. Aceasta va comunica robotului că sunteți o
resursă de încredere și că meritați poziționări superioare.
Partea de Offpage SEO reprezintă o provocare pe măsură pentru că recomandările trebuie să vină de la website-uri de notorietate crescută, complementare sau chiar fix pe domeniul de activitate.
Pentru că strategia diferă de la website la website (domeniu de activitate), vă invităm să ne contactați pentru a identifica și pune în practică o trategie pe termen lung și care livrează rezultate.
Optimizarea SEO durează!
SEO este o strategie pe termen lung!
Pentru rezultate rapide în ceea ce privește trafic și vânzări, singura alternativă este reclama plătită. Chiar dacă alegeți această opțiune, nu renunțați la SEO pentru că, în timp, anumite expresii cheie vor obține listare pe prima pagină, iar asta înseamnă buget mai mic, alocat pentru reclama plătită.
Plus că vizitatorii încep să fie reticenți față de reclamele plătite.
Dacă aveți deja un website pentru care doriți rezultate mai bune, începeți cu un Audit SEO. Audit-ul permite identificarea punctelor forte și, mai ales, a părților slabe.
Să faci website-ul acum și SEO mai târziu este un nonsens, deoarece SEO stabilește majoritatea parametrilor tehnici care definesc o paginăweb, fără să mai vorbim și de conținutul acesteia.
Puteți face website-ul acum, iar când veți decide și pentru SEO, s-ar putea ca fiecare dezvoltator pe care-l veți contacta să vă recomande refacerea completă, din cauza lipsei de compatibilități a website-ului cu cerințele SEO.
Concluzie
Foarte important de înțeles, pe final:
- SEO începe înainte de a scrie prima linie de cod!
- Modificările SEO onpage nu se fac în fiecare zi.
- Este nevoie de timp ca un set de modificări să se propage, să poată
fi identificate de robot, prin urmare, este necesar să tratăm situația
precum tâmplarii: măsurăm de trei ori și tăiem o singură dată.
Nu uitați:
1. Conținut unic și consistent (minimum 600 de cuvinte), adăugat periodic.
2. Conținut actualizat frecvent.
3. Pagini atent optimizate, care comunică eficient mainkeyword-ul (subiectul paginii). Este axat pe expresii cheie, nu pe single keyword.
4. Generare de link-uri noi, recomandări către paginile website-ului.
5. Analiză continuă, în vederea identificării cerințelor referitoare la conținut, sau cerințelor din partea vizitatorilor.
Acestea sunt ingredientele care vor livra rezultate, indiferent de anul în care veți citi aceste rânduri.
Vizitatorii au mai citit:
Aspecte complementare subiectului Optimizare SEO în 2024:
Servicii de Optimizare SEO
Pe departe una dintre cele mai eficiente metode de a atrage vizite de calitate către website-ul...
Despre Audit SEO!
În momentul în care avem nevoie să îmbunătățim rezultatele website-ului în...
Optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO)
Motivul pentru care SEO este așa de important constă tocmai în realitatea că un...
Preţ Optimizare SEO
În stabilirea unui preţ pentru optimizarea seo, este necesar să avem în...
SEO versus AdWords
Pentru că utilizatorii internetului folosesc motoarele de căutare pentru a...
Optimizare SEO onpage importanţă şi beneficii
Pentru că utilizatorii internetului folosesc motoarele de căutare pentru a...