Intranet-urile sunt soluţii web care se vizează companii cu nevoi specifice.
Intranet-ul vine în întâmpinarea creşterii volumului de informaţii care necesită un control deosebit al resurselor informatice.
Intranet-urile se adresează companiilor care au mai multe puncte de lucru în sedii diferite şi nu numai.
Facilitează schimbul de informaţii între departamente într-un mod controlat. De asemenea, schimbul de documente se administrează intern, toate resursele şi infomaţiile existând într-o singură locaţie, pe server.
Cele mai simple intranet-uri facilitează accesul la mesagerie şi la documentele care circulă între diversele departamente ale companiei.
Avantajele dezvoltării unei soluţii intranet
• Ajută la fluidizare informaţiei în cadrul companiei;
• Centralizează informaţiile sensibile într-o singură locaţie;
• Poate fi accesat şi din afara locaţiei birourilor, sau doar de la birou! (condiţionat în funcţie de departament, utilizatori, sau alte cerinţe)
• Facilitează comunicarea între departamente;
• Creşte eficienţa departamentelor pentru că se elimină timpii morţi;
• Comunicatele şi noutăţile sunt accesate uşor de toţi angajaţii;
• Permite reglementarea accesului în baza unor politici de acces personalizate;
• Oferă un control mai bun şi raportează activitatea angajaţilor;
• Permite gestionarea bazei de date cu angajaţi în vederea raportărilor diverse;
• Facilitează accesul partajat la diverse documente;
• Poate fi accesat și de pe dispozitive mobile;
• Facilitează relaţia companie - angajat prin funcţionalităţi specifice;
• Poate avea sistem de tip Task Management;
• Poate include funcţionalităţi care intermediază şi îmbunătăţeşte relaţia B2B cu partenerii de afaceri dar şi cu clienţii;
• Poate fi complet personalizat nevoilor dumneavoastră corporate.
Intranet-ul reprezintă o soluţie economică prin intermediul căreia se creşte productivitatea companiei la un cost extrem de avantajos.
Realizare Intranet: cerinţe obligatorii
Intranet-ul este o soluţie web based, adică, un website "mai special"!
Pentru a funcţiona, este nevoie doar de un server web, identic cu cel pe care rulează site-ul companiei.
Utilizatorii se autentifică în intranet şi au acces funcţii, secţiuni şi informaţii specifice, adresate lor individual, în baza unei politici de acces stabilită anterior de un administrator şi/sau şef de departament.
Preţ creare intranet
Deoarece este o aplicaţie specifică, este dificil de estimat un cost de implementare în lipsa unui brief de creaţie.
Exista însă două costuri care trebuie luate în considerare:
• Costul iniţial de implementare a funcţionalităţilor cerute;
• Costul lunar de mentenanţă a sistemului.
Design unic responsive, compatibil cu orice dispozitiv.
Panou de Administrare multi level acces, simplu de utilizat, pentru a putea controla funcţiile.
Management sistem de fişiere (documente) multi level acces.
Sistem de mesagerie internă.
Număr nelimitat de pagini.
Dezvoltat de la zero, fără platforme gratuite.
Domeniu .ro şi găzduire pentru primele 24 de luni
(dacă se dorește server diferit).
Certificat SSL (Secure) pentru primele 24 de luni
(dacă se dorește server diferit).
Fiind specializaţi în dezvoltarea aplicaţiilor web personalizate, Smart Web Impact vă stă la dispoziţie pentru crearea oricărui tip de intranet, indiferent de complexitatea acestuia!
De asemenea, vă stăm la dispoziţie pentru dezvoltarea de aplicaţii de management web-based şi alte utilitare de business specializate şi personalizate exclusiv afacerii dumneavoastră.

Cerere ofertă pentru Creare intranet
Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu vă implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!