Creare Intranet personalizat şi administrabil

Creare Intranet personalizat şi administrabil

Ce este un intranet?

Intranet-ul este o soluţie software web-based care se vizează companii cu nevoi specifice.
Este practic un website privat al companiei care poate fi accesat doar de membri desemnați.
Intranet-ul vine în întâmpinarea creşterii volumului de informaţii care necesită un control deosebit al resurselor informatice.
Se adresează companiilor care au mai angajați în departamente și/sau puncte de lucru în sedii diferite şi nu numai.

Cele mai simple intranet-uri facilitează accesul la mesagerie şi la documentele care circulă între diversele departamente ale companiei.

Dacă afacerea dumneavoastră nu detine un intranet personalizat pierdeți multiple oportunități și beneficii care pot influența eficiența și performanța companiei pe termen lung.

Un intranet custom este o investiție care se va amortiza rapid. Acesta ajută compania dumneavoastră să economisească timp, resurse și bani, în timp ce îmbunătățește eficiența, comunicarea și colaborarea.

Cum poate dezvoltarea unui intranet să eficientizeze procesele companiei și reduce timpii morți - dar mai ales - erorile de factor uman? Avem nevoie de un minim de informații despre compania dumneavoastră, așa că vă invităm să ne trimiteți o cerere de ofertă pentru a inițializa o discuție în acet sens.

Avantajele dezvoltării unei soluţii intranet

Soluțiile de tip intranet pot avea enorm de multe secțiuni și funcții depinzând evident de cerințele companiei pentru care a fost clădit.
Iată mai jos o listă cu funcțiile cele mai întâlnite:

Portal pentru Angajați:
  • Profiluri individuale pentru angajați.
  • Acces rapid la informații personale și documente relevante.
  • Planificator pentru concedii.

Task management:
  • Sistem de creare, alocare și raportare taskuri zilnice.

Colaborare și comunicare:
  • Sisteme de mesagerie și chat intern pentru comunicare rapidă.
  • Forumuri și platforme de discuții pentru colaborare la nivel de echipă.

Gestionarea documentelor:
  • Depozit centralizat pentru documente și fișiere.
  • Control al versiunilor și istoric al documentelor.
  • Setări de securitate pentru a gestiona accesul la documente sensibile.

Calendar și programare:
  • Calendar comun pentru a planifica întâlniri, evenimente și deadline-uri.
  • Funcții de programare a resurselor și a spațiilor.

Anunțuri / știri:
  • Publicarea de anunțuri și știri relevante pentru întreaga organizație.
  • Feed-uri personalizate pentru a ține angajații la curent cu noutățile.

Managementul proiectelor:
  • Instrumente pentru planificarea și monitorizarea proiectelor.
  • Atribuirea de sarcini și urmărirea progresului.

Formulare și procese de lucru:
  • Crearea și gestionarea formularelor pentru diverse procese administrative.
  • Automatizarea fluxurilor de lucru pentru eficiență sporită.

Instrumente de training și dezvoltare:
  • Module de training online și resurse educaționale.
  • Urmărirea progresului în cadrul programelor de dezvoltare.

Gestionarea resurselor umane:
  • Module pentru gestionarea concediilor și a timpului liber.
  • Evaluări de performanță și managementul competențelor.

Analize și raportare:
  • Generarea de rapoarte personalizate pentru analizele organizaționale.
  • Monitorizarea activităților și a utilizării platformei.

Securitate și gestionare acces:
  • Control de acces la informații sensibile.
  • Înregistrare și monitorizare a activității pentru menținerea securității.

Sistem management de clienți:
  • Funcții care intermediază şi îmbunătăţeşte relaţia cu partenerii de afaceri dar şi cu clienţii.

Intranet-ul reprezintă astfel o soluţie economică prin intermediul căreia se creşte productivitatea companiei la un cost extrem de avantajos.




Realizare Intranet: cerinţe obligatorii

Intranet-ul este o soluţie web based, adică, un website "mai special"!
Pentru a funcţiona, este nevoie doar de un server web, identic cu cel pe care rulează site-ul companiei.
Utilizatorii se autentifică în intranet şi au acces funcţii, secţiuni şi informaţii specifice, adresate lor individual, în baza unei politici de acces stabilită anterior de un administrator şi/sau şef de departament.

Preţ creare intranet

Deoarece este o aplicaţie specifică, este dificil de estimat un cost de implementare în lipsa unui brief de creaţie.

Intr-un peisaj competitiv și în evoluție rapidă, investirea într-un intranet personalizat poate fi esențială pentru adaptarea la schimbări, creșterea eficienței și menținerea unui avantaj competitiv.

Creare Intranet personalizat şi administrabil

Echipa noastră este aici pentru a vă ghida în crearea intranetului perfect pentru organizația pe care o reprezentați. Completați formularul alăturat și vom începe să discutăm despre cum putem îmbunătăți colaborarea și eficiența în cadrul companiei dumneavoastră.

Fiind specializaţi în dezvoltarea aplicaţiilor web personalizate, Smart Web Impact vă stă la dispoziţie pentru crearea oricărui tip de intranet, indiferent de complexitatea acestuia!

Cere Oferta Creare intranet

Cerere ofertă pentru Creare intranet

Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu vă implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!