Creare newsletter
Newsletter-ul este este o aplicaţie prin intermediul căreia proprietarul website-ului poate expedia informaţii către o bază de date cu abonaţi existenţi.
Utilitar intens folosit în mediul online, un newsletter poate fi prietenul tău cel mai bun, dacă este utilizat cum trebuie. Utilizat necorespunzător însă, se va transforma într-un aprig duşman, care îţi va afecta imaginea.
Avantaje creare newsletter
- Creşte gradul de conştientizare faţă de afacerea ta, deoarece permite ca abonaţii să primească, constant, mesaje care măresc autoritatea brandului tău.
- Măreşte rata de fidelizare a clienţilor vechi. Unii clienţi vechi vor cumpăra din nou,doar dacă vor fi informaţi despre existenţa unui produs/serviciu nou care li se pretează.
- Măreşte rata de conversie a clienţilor existenţi. Unii clienţi existenţi vor cumpăra,doar dacă vor fi informaţi despre existenţa unui produs/serviciu nou care li se pretează.
- Informarea prospecţilor. Abonaţii, potenţiali clienţi, vor putea primi informaţii valoroase de la tine, prin intermediul cărora vor putea lua decizii bune. Newsletterul permite să-ţi demonstrezi experienţa în faţa potenţialului client, fiind un mecanism excelent de a păstra legătura cu abonatul, până în momentul în care acesta decide că îţi va deveni client.
- Clădeşte lista de contacte. Conţinutul valoros din paginile website-ului tău va genera abonaţi. Evident, aceşti abonaţi sunt deja interesaţi de domeniul tău de activitate.
- Trafic către website. Abonaţii vor fi trimişi către pagina din website, la fiecare newsletter primit. Este important ca, în cadrul mesajului primit de abonat, să nu fie listat tot conţinutul, ci doar un preambul. Scopul este ca abonatul să acceseze website-ul, pentru a putea citi tot articolul.
- Scurtează procesul de vânzare. Abonaţii la newsletter devin mai rapid clienţi, ceea ce nu se poate spune despre persoanele care intră în contact cu tine, prin intermediul metodelor de publicitate adiacente.
Adaugă valoare serviciilor existente. Abonarea la newsletter poate fi privită ca un serviciu exclusivist. Poţi avea un newsletter de top, ale cărui informaţii să fieexpediate doarunui grup restrâns de abonaţi.
Există fime care deţin şi livrează newsletere cu un conţinut atât de valoros, încât abonarea se face numai contra cost, pe bază de abonament semestrial, sau anual. - Consolidarea relaţiei cu abonaţii tăi. Oare, prin intermediul cărei alte soluţii poţi trimite un mesaj şi să fii sigur că a ajuns şi că a fost citit de către destinatar?
Componentele newsletter-ului
- Partea de front-end, adică ceea ce este public (accesibilă vizitatorilor).
Aici se găsesc funcţiile de abonare, dezabonare, dar şi posibilitatea ca informaţia să poată fi accesată online. Adică, corpul newsletterului să poată fi accesat şi ca pagină web normală, nu numai ca mesaj pe e-mail. - Partea de back-end, adică administrarea (accesibilă doar proprietarului).
Aici sunt disponibile funcţiile de administrare a abonaţilor, a mesajelor, funcţiile de expediere etc.
Ce NU este un newsletter
Un newsletter nu este o modalitate prin care să trimiţi sute de mesaje spam.
- Nu adăuga un abonat în listă, fără a avea consimţământul acestuia. Nici dacă acesta ţi-a înmânat o carte de vizită. Cere-i acordul.
- Nu cumpăra adrese de e-mail. Pe lângă faptul că trimiterea de mesaje nesolicitate (spam) se pedepseşte de lege, vei trimite mesaje persoanelor care nu te cunosc. Poate vei fi sunat şi luat la întrebări, poate vei fi înjurat pe adresele proprii, sau poate vei avea alte neplăceri (legale). Iar dacă website-ul tău nu este găzduit pe un server care-ţi aparţine, firma de găzduire îţi va bloca adresele de e-mail pentru timitere de spam. Pentru deblocare, s-ar putea să fie nevoie să achiţi o taxă.
- Nu trimite newsletter celor care şi-au exprimat dorinţa de a nu primi mesaje de la tine, adică nu trimite newsletter dezabonaţilor.
- Nu trimite mesaj de dezabonare abonatului care a ales această opţiune. Este stupid: trimiţi încă un mesaj abonatului care tocmai s-a dezabonat!
Abordări pentru creare newsletter
Pentru crearea newsletter-ului există două abordări:
Soluţii software deja existente.
Printre care enumerăm: MailChimp, NewsMan, aWeber etc.
Şi anumite firme din Romania specializate în servicii de găzduire web, oferă soluţii proprii pentru crearea şi expedierea newsletter-ului.
Utilizarea acestor servicii poate fi gratuită, existânt fie o limită fie de abonaţi, fie de expedieri permise.
În baza unui abonament lunar, ai la dispoziţie funcţii de creare, expediere, operaţiuni cu abonaţii etc.
Evident, soluţiile lor trebuie integrate în website-ul tău, minim funcţia de abonare a vizitatorului.
Soluţie complet personalizată
Este ceea ce vă putem oferi noi, newsletter-ul fiind creat şi personalizat nevoilor tale specifice.
Creare newsletter smart
Soluţia newsletter pe care o oferim este, precum am spus, complet personalizată.
Avantajele sunt:
- Este integrată în Sistemul de Administrare deja existent al website-ului tău.
- Layout personalizat: forma newsletter-ului primit de abonaţi pe e-mail, respectă identitatea vizuală a afacerii tale online. Anumite soluţii pe bază de abonament pot avea limitări la acest aspect.
Atenţie: nu ne referim aici la capacitatea de a adăuga un logo, sau imagini în newsletter. Este inandmisibil ca newsletter-ul să nu permită editări/formatări ale textului prin intermediul unui editor. Vorbim despre capacitatea de a avea coloane personalizate, link-urile care-ţi trebuie, culorile şi detaliile grafice care fac abonatul să-ţi identifice instant brandul la deschiderea mesajului. - Cost redus: aplicaţia funcţioneaza fără costuri suplimentare, indiferent de numărul de abonaţi! Investiţia se achită doar la început şi cuprinde costul de creare şi implementare în website-ul tău
- Simplitate: interfaţa este simplă permitând funcţiile de care ai nevoie. Evident, totul poate fi personalizat conform cerinţelor tale.
În cazul unui website standard, din panoul de administrare se pot efectua următoarele acţiuni:
- importare, listare, adaugare, dezabonare, stergere abonati;
- creare, listare, ştergere grupuri abonaţi şi asignarea abonaţilor în grupurile existente;
- creare, listare, editare ediţii;
- creare, listare, editare, şterge articole şi asignarea acestora la ediţii existente;
- expediere ediţie catre un grup de abonaţi, sau tuturor abonaţilor activi;
- raport cu abonaţii care au citit newsletter-ul trimis.
Expedierea newsletter-ului către abonaţi se face utilizând serverul de găzduire unde este instalat site-ul.
Newsletter-ele sunt trimise prin intermediul unui cron (automatizat) care rulează din cinci în cinci minute, trimiţând X newsletter-e. X reprezintă valoarea totală permisă de server, minus 20.
Serverele de e-mail au nişte restricţii care nu permit decât expedierea unui număr fix de e-mailuri pe oră.
Aplicaţia va arăta tot timpul câte newslettere (e-mail-uri) s-au trimis şi câte mai sunt de expediat.

Preţ creare newsletter
Costul final este dat de funcţionalităţile dorite de client. Totul este customizabil.
Costul include personalizarea corpului newsletter-ului primit de abonaţi şi instalarea corespunzătoare pe serverul clientului.
Avâd în vedere că Smart Web Impact este specializată pe dezvoltarea aplicaţiilor web personalizate, putem executa orice fel de derivaţie pentru newsletter-ul de care ai nevoie.
Utilizează formularul Cere Oferta de mai jos pentru a ne expedia o solicitare de informaţii sumplimentare, dar şi o cotaţie de preţ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Te-ar putea interesa:
- Optimizare SEO în 2023
- [GHID] Optimizarea website pentru toate dispozitivele
- [GHID] Prețul optimizării SEO: Cât costă?
- [GHID] Despre Audit SEO
- [GHID] Optimizarea SEO - partea 2
- [GHID] Optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO)
- [GHID] Întrebări eliminatorii către creatorul website-ului
- [GHID] Creare website: 5 abordări
- [GHID] Creare website: Secțiunea de Administrare website
- [GHID] Creare website: cele mai întâlnite secțiuni
- [GHID] Tehnologii utilizate în crearea website-urilor
- [GHID] Validare înainte de creare website
- [GHID] Ce este un website custom?
- [GHID] Ce este un "website la cheie"?
- [GHID] "Website la cheie" - motivele apariției
- [GHID] Conținut website, partea 2
- [GHID] Conținutul website-ului tău, partea 1
- [GHID] De ce clientul ar acționa favorabil?
- [GHID] Care este concurența ta?
- [GHID] Cine este clientul tău?
- [GHID] Înainte de a crea un site web
- SPAM sau mesaje comerciale nesolicitate
- Crearea unui website pas cu pas
- Ce găzduire (hosting) să aleg?
- Închiriere magazin online - avantaje şi dezavantaje
- Social Media care livrează rezultate
- Optimizare SEO onpage importanţă şi beneficii
- Creare Magazin Online în 2023
- Ce este Responsive Design?
- SEO versus AdWords
- Afacere pe online versus afacere convenţională
- Avantaje Site Web Personalizat
- Importanţa unui magazin online profesional
- Preţ Optimizare SEO
- Vreau magazin online, ce să aleg?
- Alegerea domeniului
- Platforme open source: avantaje şi dezavantaje