Una dintre prioritățile tale, în ceea ce privește website-ul, este să afli care îți este concurența.
Ceea ce se întâmplă în majoritatea cazurilor este că potențialul client îți cunoaște concurența mai bine decât tine.
Evident, asta este o problemă, mai ales dacă faci același lucru ca aceștia.
De ce concurența ta vinde cu succes același produs/serviciu ca al tău, dar la un preț mai mare?
Cea mai la îndemână metodă de a afla care îți este concurența este să utilizezi motoarele de căutare. Astfel, poți utiliza cuvinte cheie specifice afacerii tale, produsului sau serviciului tău pentru a afla principalii concurenți. Îi vei găsi în prima pagină, unde va trebui să fii și tu, dar asta este o altă discuție pentru un capitol următor.
Notează-i, vizitează-le website-ul și înțelege ce se întâmplă acolo. Dacă este posibil, sfatul meu este să și cumperi de la ei, cel puțin o dată.
Simt deja cum ți-a crescut tensiunea arterială.
Gândește-te la un lucru: website-ul lor conține doar o parte din întregul care te interesează pentru a vedea imaginea de ansamblu și a identifica acel lucru care te poate diferenția pozitiv față de concurent.
Doar cumpărând, poți vedea întregul proces.
În cadrul acestui proces există detalii care se pot dovedi extrem de valoroase pentru tine. Detalii care îți vor indica ce anume te diferențiază de ei.
Aceste detalii sunt importante pentru tine? Merg mai departe și-ți spun că este, de departe, cea mai bună investiție pe care poți s-o faci.
Studiază-le atent întreg procesul, începând de la website, pentru a identifica acele lucruri pe care le poți îmbunătăți fără prea mult efort sau resurse.
Lucrurile pe care nu le cunoști, nu le poți modifica și îmbunătăți.
Ce funcționalități lipsesc din website-urile lor? De ce consideri că acestea îți vor acorda un avantaj?
Asta nu înseamnă că vei copia concurența. Să fim clar înțeleși.
Scopul tău este să te diferențiezi, să inovezi, să fii mai bun, mai complet și mai actual. Toate elementele de mai sus se vor transforma în răspunsuri la întrebarea:
De ce potențialul client trebuie să [acțiunea dorită] de la tine și nu de la concurență?
Funcționează și dacă nu ai nimic de vândut, deoarece scopul este ca vizitatorul să acționeze conform obiectivului tău.
Odată identificate elementele care te diferențiază, deja ți-au crescut șansele.
Folosește formularul alăturat dacă ai întrebări sau îți dorești să discutăm mai elaborat pe acest subiect.
Cereți detalii despre Care este concurența ta?
Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu te implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
toate câmpurile sunt obligatorii
Ghidul Website-ului Productiv!
2. Cine este clientul tău?
Este o întrebare fundamentală. Cum poți ajunge la clientul tău dacă nu l-ai definit și nu-l cunoști?
citește4. De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului tău?
Sau, de ce vizitatorul ar face ce i se cere în pagină?
citește