Ghidul website-ului productiv





Concurența este o parte naturală și integrantă a afacerilor. Fără a-ți cunoaște concurența, nu vei fi capabil să fii diferit de aceștia.
Una dintre prioritățile tale, în ceea ce privește website-ul, este să afli care îți este concurența.
Ceea ce se întâmplă în majoritatea cazurilor este că potențialul client îți cunoaște concurența mai bine decât tine.
Evident, asta este o problemă, mai ales dacă faci același lucru ca aceștia.

Care este concurența ta? De ce concurența ta vinde cu succes același produs/serviciu ca al tău, dar la un preț mai mare?
Cea mai la îndemână metodă de a afla care îți este concurența este să utilizezi motoarele de căutare. Astfel, poți utiliza cuvinte cheie specifice afacerii tale, produsului sau serviciului tău pentru a afla principalii concurenți. Îi vei găsi în prima pagină, unde va trebui să fii și tu, dar asta este o altă discuție pentru un capitol următor.
Notează-i, vizitează-le website-ul și înțelege ce se întâmplă acolo. Dacă este posibil, sfatul meu este să și cumperi de la ei, cel puțin o dată.
Simt deja cum ți-a crescut tensiunea arterială.
Gândește-te la un lucru: website-ul lor conține doar o parte din întregul care te interesează pentru a vedea imaginea de ansamblu și a identifica acel lucru care te poate diferenția pozitiv față de concurent.
Doar cumpărând, poți vedea întregul proces.
În cadrul acestui proces există detalii care se pot dovedi extrem de valoroase pentru tine. Detalii care îți vor indica ce anume te diferențiază de ei.
Aceste detalii sunt importante pentru tine? Merg mai departe și-ți spun că este, de departe, cea mai bună investiție pe care poți s-o faci.
Studiază-le atent întreg procesul, începând de la website, pentru a identifica acele lucruri pe care le poți îmbunătăți fără prea mult efort sau resurse.

Lucrurile pe care nu le cunoști, nu le poți modifica și îmbunătăți.
Ce funcționalități lipsesc din website-urile lor? De ce consideri că acestea îți vor acorda un avantaj?
Asta nu înseamnă că vei copia concurența. Să fim clar înțeleși.
Scopul tău este să te diferențiezi, să inovezi, să fii mai bun, mai complet și mai actual. Toate elementele de mai sus se vor transforma în răspunsuri la întrebarea:
De ce potențialul client trebuie să [acțiunea dorită] de la tine și nu de la concurență?
Funcționează și dacă nu ai nimic de vândut, deoarece scopul este ca vizitatorul să acționeze conform obiectivului tău.
Odată identificate elementele care te diferențiază, deja ți-au crescut șansele.

Următorul tutorial: De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului tău?

Smart Web Impact:

unicitate, simplitate, rezultate!

Cine este clientul tău?

Cere Info


Te-ar putea interesa: