Ce este Responsive Design?
Responsive Design şi-a făcut apariţia în mod oficial în 2013.
În lumea de astăzi internetul este unul din cele mai importante forme de media fiind utilizat cu precădere de calculatoare de birou.
Cum rămâne atunci cu dispozitivele mobile: telefoane şi tablete?
Utilizarea acestor dispozitive creşte exponenţial. În 2011, procentul de utilizare a dispozitivelor mobile pentru navigarea pe internet se situa în jurul valorii de 11%. În 2013, se apropia de 25%.
2014 însă a fost primul an în care dispozitivele mobile au depăşit calculatoarele de birou în ceea ce priveşte utilizarea internetului.

Ce înseamnă asta pentru afacerea ta?
Dacă nu vrei să pierzi clienţi, atunci ai nevoie de un website care nu numai că arată bine, dar este şi optimizat pentru dispozitive mobile.
La majoritatea website-urilor existente, experienţa utilizatorului de dispozitive mobile lasă de dorit.
Mai ales dacă website-ul este creeat utilizând platforme gratuite. Acestea trebuie intens modificate pentru a se potrivi nevoii şi viziunii tale online. Vei fi nevoit să accepţi compromis după compromis.
Construind de la zero însă, poţi beneficia complet de avantajele Responsive Design.
Website-ul responsive răspunde dinamic dimensiunilor dispozitivului care-l accesează. În loc să existe versiuni diferite pentru desktop şi mobile, website-ul responsive rearanjează elementele care alcătuiesc pagina astfel încât aceasta să să fie afişată corect pe orice tip de ecran.
Evident, vizitatorul nu mai este impiedicat să vadă pagina web aşa cum trebuie să arate şi să funcţioneze.
Funcţiile paginii sunt optimizate pentru a livra vizitatorului aceeaşi cursivitate şi răspuns indiferent de dispozitivul utilizat. Totul este automat, fără a fi necesar să se execute click-uri sau alte acţiuni în plus.
unicitate, simplitate, rezultate!
Te-ar putea interesa:
- Optimizare SEO în 2023
- [GHID] Optimizarea website pentru toate dispozitivele
- [GHID] Prețul optimizării SEO: Cât costă?
- [GHID] Despre Audit SEO
- [GHID] Optimizarea SEO - partea 2
- [GHID] Optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO)
- [GHID] Întrebări eliminatorii către creatorul website-ului
- [GHID] Creare website: 5 abordări
- [GHID] Creare website: Secțiunea de Administrare website
- [GHID] Creare website: cele mai întâlnite secțiuni
- [GHID] Tehnologii utilizate în crearea website-urilor
- [GHID] Validare înainte de creare website
- [GHID] Ce este un website custom?
- [GHID] Ce este un "website la cheie"?
- [GHID] "Website la cheie" - motivele apariției
- [GHID] Conținut website, partea 2
- [GHID] Conținutul website-ului tău, partea 1
- [GHID] De ce clientul ar acționa favorabil?
- [GHID] Care este concurența ta?
- [GHID] Cine este clientul tău?
- [GHID] Înainte de a crea un site web
- SPAM sau mesaje comerciale nesolicitate
- Crearea unui website pas cu pas
- Ce găzduire (hosting) să aleg?
- Închiriere magazin online - avantaje şi dezavantaje
- Social Media care livrează rezultate
- Optimizare SEO onpage importanţă şi beneficii
- Creare Magazin Online în 2023
- Ce este Responsive Design?
- SEO versus AdWords
- Afacere pe online versus afacere convenţională
- Avantaje Site Web Personalizat
- Importanţa unui magazin online profesional
- Preţ Optimizare SEO
- Vreau magazin online, ce să aleg?
- Alegerea domeniului
- Platforme open source: avantaje şi dezavantaje