Importanța magazin online profesional
Peste tot auzim că este bine să avem un magazin online profesional!
Dar ce înseamnă efectiv acest lucru?
Magazinele online sunt aplicații web extrem de complexe clădite în jurul comercializării de produse aflate în portofoliul comercial al beneficiarului. Scopul oricărui magazin online este să genereze vânzări.
Parcurgem mai jos câteva din caracteristicile principale prin intermediul și prezența cărora identificăm un magazin online profesional:
Simplitate
Cu cat mai simplu, cu atât mai bine!
Simplitatea înseamnă că magazinul este "prietenos" cu utilizatorii mai puțin experimentați în utilizarea internetului. Totul trebuie să fie simplu, ușor de identificat și de utilizat.
Nu toate persoanele sunt familiarizate cu mediul online și nu putem gândi și dezvolta magazinul doar cu ce credem noi că este bine.
Funcționalitate
Fără pagini nefuncționale, fără secțiuni care nu se comportă precum este așteptat să se comporte.
Funcționalitățile magazinului trebuie testate în prealabil astfel încât vizitatorii finali să nu descopere "surprize" navigând prin pagini. Deasemenea, este foarte important ca funcționalitățile disponibile să comunice clar vizitatorului ce se așteaptă de la acesta.
Problema aceasta este des întâlnită în zonele unde vizitatorul trebuie să introducă diverse date. Sistemul trebuie să specifice corect și complet ce trebuie să fie adăugat în respectivele câmpuri, forma și structura datelor acceptate.
Compatibilitate
Paginile magazinului online trebuie să se afișeze corespunzător indiferent de performanțele calculatorului utilizat de vizitator! Atenție la compatibilitatea cross-browser (felul în care paginile sunt afișate în diferite browsere precum Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari etc.)
De asemenea, este important ca paginile magazinului online să fie corect afișate și pe dispozitivele mobile. O pagină neafișată corect înseamnă un potențial client în minus.
Interactivitate
Un magazin online profesional pune mare accent pe interacțiunea cu vizitatorii săi. Interactivitatea magazinului aduce un plus de valoare în ochii vizitatorilor comunicâdu-le acestora că proprietarii sunt orientați către satisfacerea cerințelor clientelei.
Optimizare SEO
Degeaba ai cel mai bun magazin online, dacă nu apare în prima pagină a motoarelor de căutare! Pocesul de optimizare seo este suficient de complex fiind indicat să colaborezi cu profesioniști în domeniu! Scopul SEO este să genereze trafic organic către paginile magazinului în baza unor cuvinte cheie specifice! SEO atrage trafic relevant deoarece vizitele pornesc de la căutări reale, inițializate de utilizatori ai internetului!
Ne interesează ca vizitele să fie obținute conform cuvintelor cheie pentru care există conținut în magazinul nostru! SEO va produce trafic doar dacă în magazin există pagină dedicată cuvântului cheie care a fost utilizat de vizitator! Din nou, scopul unui magazin online profesional este să genereze vânzări, nu trafic!
Pentru că Google preferă magazinele online care beneficiază de siguranța deținerii unui Certificat SSL, noi ți-l oferim gratuit la crearea oricărui tip de website nou, inclusiv magazine online.
Administrare
Un magazin online profesional trebuie să fie ușor de administrat! Secțiunea / Panoul de Administrare (CMS-ul) magazinului trebuie să permită proprietarului să poată lucra rapid și eficient astfel încât magazinul să fie populat cu produse și conținut nou, relevant și de calitate! Funcționalitățile de administrare trebuie să permită acțiuni de managerizare facilă și independentă a conţinutului!
Conținut
"Content is King!" - conținutul este principala entitate care definește magazinul online! Vizitatorii doresc conținut, doresc să vadă produse și detalii complete pentru fiecare produs.
Accentul trebuie pus pe calitate, nu cantitate!
Informațiile de la produse trebuie clădite corect și complet, nu pur și simplu, "să fie ceva acolo"! De ce vizitatorul ar cumpăra de la tine dacă aceelași conținut îl găsește pe zece website-uri diferite, inclusiv al tău?
Un alt aspect important este legat de "conținutul duplicat"! Fiecare produs trebuie să aibă un titlu și o descriere unică, prim urmare nu copiem aceași text în mai multe pagini!
Conținutul trebuie făcut "seo friendly", adică pagina trebuie să comunice eficient subiectul către robotul de căutare, fără a trece în extrema supra optimizării.
Client Service
Atitudinea față de clienți este extrem de importantă! Un magazin online profesional este orientat către client până la cele mai mici detalii!
Website-ul trebuie să adreseze eventualele obiecții ale potențialului cumpărător, să prevină abandonul procesului de cumpărare și să informaeze vizitatorii asupra beneficiilor cu adevărat relevante pentru ei.
Promovare
Un magazin online profesional beneficiază de promovare atât online, cât și offline!
Magazinul necesită prezență activă pe Social Media, să creeze o comunitate în jurul brandului. Nu doar postare de oferte peste oferte! Promovarea continuă și inteligentă asigură un trafic de calitate și o rată de conversie peste medie.
Dar cel mai important este realitatea că, un magazin online profesional este un utilitar de business, nu un simplu website, prin urmare nu poate fi tratat cu superficialitate. Fiecare aspect de mai sus trebuie integrat și optimizat astfel încât paginile magazinului să livreze obiectivul setat. Rezultatele vin doar dacă sunt executate toate cum trebuie.
Degeaba avem optimizare seo profesională dacă textele din pagini sunt mediocre (NU livrează valoare și incredere vizitatorului). La fel, degeaba textele sunt perfecte dacă codul sursă este deficitar, împiedicând vizitatorul să acceseze informația, sau să inițializeze procesul de cumpărare.
Pentru că discuția este mult mai amplă de cât permite o simplă pagina web, te invităm să utilizezi formularul de mai jos prin intermediul căruia ne poți trimite o cerere de informații suplimentare.
unicitate, simplitate, rezultate!
Te-ar putea interesa:
- Optimizare SEO în 2023
- [GHID] Optimizarea website pentru toate dispozitivele
- [GHID] Prețul optimizării SEO: Cât costă?
- [GHID] Despre Audit SEO
- [GHID] Optimizarea SEO - partea 2
- [GHID] Optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO)
- [GHID] Întrebări eliminatorii către creatorul website-ului
- [GHID] Creare website: 5 abordări
- [GHID] Creare website: Secțiunea de Administrare website
- [GHID] Creare website: cele mai întâlnite secțiuni
- [GHID] Tehnologii utilizate în crearea website-urilor
- [GHID] Validare înainte de creare website
- [GHID] Ce este un website custom?
- [GHID] Ce este un "website la cheie"?
- [GHID] "Website la cheie" - motivele apariției
- [GHID] Conținut website, partea 2
- [GHID] Conținutul website-ului tău, partea 1
- [GHID] De ce clientul ar acționa favorabil?
- [GHID] Care este concurența ta?
- [GHID] Cine este clientul tău?
- [GHID] Înainte de a crea un site web
- SPAM sau mesaje comerciale nesolicitate
- Crearea unui website pas cu pas
- Ce găzduire (hosting) să aleg?
- Închiriere magazin online - avantaje şi dezavantaje
- Social Media care livrează rezultate
- Optimizare SEO onpage importanţă şi beneficii
- Creare Magazin Online în 2023
- Ce este Responsive Design?
- SEO versus AdWords
- Afacere pe online versus afacere convenţională
- Avantaje Site Web Personalizat
- Importanţa unui magazin online profesional
- Preţ Optimizare SEO
- Vreau magazin online, ce să aleg?
- Alegerea domeniului
- Platforme open source: avantaje şi dezavantaje