Despre conținutul paginii web
Fiecare website este alcătuit dintr-un grup de pagini web care sunt legate una de alta și care definesc o structură.
Elementul cheie al fiecărei pagini este conținutul acesteia.
Întâlnit mai mult în forma din limba engleză, content-ul este cel mai important aspect al website-ului tău. Este motivul real care stă la baza internetului, dar în același timp, este și motivul cel mai important pentru care vizitatorul decide să-ți acceseze website-ul.
Content is King!
Conținutul paginii web este regele absolut al website-ului tău.
Este motivul pentru care primești vizite, motivul pentru care scopul paginii, obiectivul acesteia este atins, sau motivul pentru care vizitatorul îți părăsește website-ul.
Este motivul existenței listei de avantaje și beneficii pe care un website le oferă.
Conținutul unei pagini este compus din text, imagini, video, fișe tehnice, manuale, legături (links) și acțiuni specifice cerute vizitatorului. Toate se aplică domeniului tău de activitate? Depinde de obiectivul setat pentru pagina în cauză.
Cu toate acestea, identificarea și scrierea efectivă a conținutului este una din cele mai solicitante aspecte care fac parte din construirea unui website.
O planificare bună identifică scopul principal al paginii. Fără un scop este ușor pentru conținut doar să ocupe spațiu, fără a oferi nimic folositor.
Fiecare pagină trebuie să urmeze, să livreze un scop prestabilit, nu doar să existe pur și simplu.
Conținutul paginii web
Pentru fiecare website creeat modificăm conținutul astfel încât acesta să:
• livreze obiectivul paginii
• comunice eficient main-keyword-ul către roboții de căutare
Conținutul paginii web are următoarele obiective:
- Stabilirea contactului.
Indiferent că vizitatorul accesează prima pagină din website, sau o pagină din interior, acesta stabilește contactul între vizitator și afacerea ta. - Indeplinirea scopului pentru care pagina a fost creată.
Pagina nu există pur și simplu, conținutul trebuie să livreze scopului paginii. Acest scop este în general o acțiune care este așteptată de la vizitator.
Multă monedă se bate pe calitate. Musai trebuie să fie calitativ!
Calitatea conținutului este relativă. Cu siguranță conținutul paginii web nu îi vei putea mulțumi pe toți, dar nici nu este obiectivul principal.
Calitatea conținutului paginii web este definită de abilitatea acestuia de a-ți livra obiectivul paginii.
Conținutul paginii web întrebări de bază:
Ce doresc să facă pagina?
Care este obiectivul pe care doresc să-l ating?
Care este scopul existenței acestei pagini?
Unul din lucrurile importante pe care trebuie să-l reții este că majoritatea vizitatorilor nu citesc tot, ci "scanează" paginile în căutarea conținutului relevant pentru ei.
Un alt lucru la fel de important este dat de realitatea că ai la dispoziție doar câteva secunde pentru a convinge vizitatorul să rămână pe pagină.
Iată de ce este important cum formatezi conținutul și cât de ușor îl faci pentru că vizitatorul să identifice aspecte cheie importante care vor conduce la obținerea scopului paginii.
Unul din motivele pentru care rezultatele întârzâie să apară este realitatea că proprietarul website-ului trebuie să-și creeze singur conținutul din pagini. Și evident, abilitatea de a scrie text "prietenos" motoarelor de căutare, reprezintă o provocare.
Pentru a elimina această problemă, după ce website-ul este gata, noi "vom peria" conținutul adăugat în pagini de către proprietar/beneficiar, scopul fiind atât șlefuirea finală dar, cel mai important, asigurarea că acel text este "prietenos" motoarelor de căutare și are abilitatea de a comunica eficient și corect subiectul cheie.
La fiecare proiect creat de noi, vom edita manual un număr suficient de pagini astfel încât să fim siguri că textul și exprimarea livrează atât obiectivul paginii cât și relația corespunzătoare cu roboții de căutare. Se verifică mai multe aspecte, precum duplicate content, link-uri moarte și alte aspecte tehnice importante pentru SEO onpage.
Aceste verificări și modificări/ajustări ale textelor fac parte din procedura noastră de verificare a calității înainte de a livra un proiect și nu implică costuri suplimentare pentru proprietar.
Nu contează cât de bun ți se pare conținutul tău, contează doar abilitatea acestuia de a-ți livra rezultatele dorite. De aceea trebuie să monitorizezi și să măsori eficiența. Scopul este să-ți atingi obiectivul, nu doar să ai text și imagini în pagină.
Conținutul paginiilor tale îți livrează rezulatele dorite?
unicitate, simplitate, rezultate!
Te-ar putea interesa:
- Optimizare SEO în 2023
- [GHID] Optimizarea website pentru toate dispozitivele
- [GHID] Prețul optimizării SEO: Cât costă?
- [GHID] Despre Audit SEO
- [GHID] Optimizarea SEO - partea 2
- [GHID] Optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO)
- [GHID] Întrebări eliminatorii către creatorul website-ului
- [GHID] Creare website: 5 abordări
- [GHID] Creare website: Secțiunea de Administrare website
- [GHID] Creare website: cele mai întâlnite secțiuni
- [GHID] Tehnologii utilizate în crearea website-urilor
- [GHID] Validare înainte de creare website
- [GHID] Ce este un website custom?
- [GHID] Ce este un "website la cheie"?
- [GHID] "Website la cheie" - motivele apariției
- [GHID] Conținut website, partea 2
- [GHID] Conținutul website-ului tău, partea 1
- [GHID] De ce clientul ar acționa favorabil?
- [GHID] Care este concurența ta?
- [GHID] Cine este clientul tău?
- [GHID] Înainte de a crea un site web
- SPAM sau mesaje comerciale nesolicitate
- Crearea unui website pas cu pas
- Ce găzduire (hosting) să aleg?
- Închiriere magazin online - avantaje şi dezavantaje
- Social Media care livrează rezultate
- Optimizare SEO onpage importanţă şi beneficii
- Creare Magazin Online în 2023
- Ce este Responsive Design?
- SEO versus AdWords
- Afacere pe online versus afacere convenţională
- Avantaje Site Web Personalizat
- Importanţa unui magazin online profesional
- Preţ Optimizare SEO
- Vreau magazin online, ce să aleg?
- Alegerea domeniului
- Platforme open source: avantaje şi dezavantaje