reguli Iunie 2019





Îţi plănuieşti deschiderea unui magazin online de ceva timp?

2019 trebuie să fie anul în care vei lansa magazinul online mult visat.
E-commerce poate părea o piaţa super aglomerată şi intimidantă însă reprezintă un domeniu în continuă creştere.
2019 este un an excelent pentru a dezvolta magazinul online dorit.
Deţinerea unui magazin online va reprezenta un uriaş pas înainte pentru afacerea ta.

Indiferent de produsele pe care le vei pune la vânzare, un lucru este crucial: magazinul online trebuie clădit cum trebuie.
Asta înseamnă clădit de la zero fără a utiliza platforme gratuite. Acestea au un aspect generalist nefiind personalizate afacerii şi viziunii tale.
Un magazin online destinat succesului nu poate fi decât complet personalizat. Astfel nu vei fi nevoit să adaptezi cerinţele şi nevoile tale la o platformă deja existentă. De aceea Smart Web Impact s-a specializat pe această abordare încă din 2009.

Creare Magazin Online în Iunie 2019

Din punctul nostru de vedere, fiecare magazin online creeat în Iunie 2019 trebuie să respecte următoarele 7 elemente de bază:

  • Analiză Corespunzătoare
    Fiecare proiect de succes trebuie să înceapă cu răspunsul la câteva intrebări de bază despre clienţii ideali, specificul acestora şi unde îi întâlnim în număr cât mai mare. Cu ocazia asta, vor fi indentificate şi cele mai bune metode de promovare.

  • Design Excelent
    Prea mulţi designeri se axează doar pe livrarea unui homepage glorios ignorând paginile de interior. Da, prima pagina este importantă, însă majoritatea vizitatorilor vor accesa magazinul venind fie din paginile motorului de căutare, fie din social media. Adică vor accesa doar pagini de interior. Robotul de căutare livrează direct pagina cu produsul/serviciul căutat. Reţelele de socializare procedează la fel.
    Pagina produsului trebuie să uşureze procesul de vânzare, să nu distragă atenţia de la obiectul principal.

  • SEO: Optimizare pentru motoarele de căutare
    Conţinutul este cel mai important în e-commerce. Dar un conţinut de calitate trebuie să fie atent optimizat pentru motoarele de căutare. Asta se face la nivel de cod sursă. Fiecare pagină este optimizată nominal pentru că fiecare pagină este creată pentru a expune un singur produs/serviciu.

    Aici întâlnim unul din primele mari avantaje ale clădirii personalizate. Optimizarea va fi net superioară oricărei platforme pentru că abordarea personalizată permite scrierea codului sursă aşa cum ne trebuie. Este uşor să respecţi cerinţele SEO atunci când nu eşti obligat să modifici un şablon rigid.
    Paginile nu se optimizează în grup. Fiecare pagină trebuie să comunice eficient şi concret robotului de căutare acel main keyword-ul pentru care a fost creată.
    Exemplu: una din cerinţele elementare este ca H1 (cod HTML cuprinzând titlul principal) să fie plasat "cât mai sus" în codul sursă. Problema este că multe din platformele gratuite nu au declarat cod H1 în pagina detaliu produs, denumirea acestuia fiind încapsulată într-un cod general.

  • Integrare cu Social Media
    Majoritatea clienţilor tăi stau pe reţele sociale în timp ce tu îi cauţi cu fluturaşe pe trotuare.
    Fiecare pagină trebuie să poată fi distribuită grupului de prieteni aparţinând vizitatorului.
    O altă idee: începând cu 2016, numărul total de căutări executate pe youtube le-a depăşit pe cele executate pe google! În 2019, este de aşteptat ca videoclipurile să aducă un uimitor 80% din întregul trafic pe internet.

  • Motor de căutare intern de încredere
    Cel mai nedorit lucru este atunci când un client caută ceva ce vinzi de fapt, dar nu-l poate găsi în lista de rezultate returnate de motorul de căutare intern.
    Iată un alt motiv pentru care magazinul trebuie creeat personalizat de la zero fără a utiliza platforme gratuite.

  • Dispozitive mobile
    Paginile magazinului respectă pricipiile fluid responsive design şi sunt optimizate pentru orice dispozitiv mobil fără a împiedica livrarea obiectivului pentru care respectiva pagină a fost creeată.

  • Securitate
    Implementarea regulilor GDPR şi eliminarea oricarei vulnerabilităţi este un "must have" în Iunie 2019. Motivele sunt evidente.
    Existenţa unui Certificat SSL de protecţie şi criptare a informaţiilor este deasemenea obligatorie atât pentru siguranţa efectivă a magazinului cât şi pentru obtinerea încrederii vizitatorilor. Platformele gratuite pot fi descarcăte, instalate pe server local şi studiate în vederea exploatării eventualelor găuri de securitate descoperite pe un magazin online creeat utilizând acea platformă.



Fără template-uri şi platforme gratuite

Creat complet de la zero

Fără limită de categorii şi produse

Fără costuri de administrare lunară

Complet independent faţă de noi

Eşti proprietar pe tot

Gratuit: domeniu .ro

Gratuit: găzduire web

Gratuit: certificat SSL secure

Garanţie pe viaţă!



Dezvoltarea unei afaceri online axată pe obţinerea de rezultate nu trebuie să fie un factor de stres. Pentru asta însă trebuie să lucrezi cu profesionişti.
Nu ezita sa ne trimiţi o cerere de detalii. Suntem nerăbdători să-ţi detaliem avantajele şi particularităţile abordării noastre pentru crearea unui magazin online care livrează rezultate.

Smart Web Impact:

unicitate, simplitate, rezultate!

Întrebări despre Creare Magazin Online?

Cere Detalii

Creare Magazin Online: 7 reguli de bază pentru Iunie 2019 are 2592 vizualizări

Te-ar putea interesa: