cost optimizare





Preț Optimizare SEO

Optimizarea SEO implică o serie de acțiuni specifice cu scopul de a îmbunătăți pozitionarile website-ului tău În cadrul paginiii cu rezultatele organice a robotului de căutare. Aceste acțiuni specifice sunt de două feluri: onpage (onsite) și offpage.
În stabilirea unui preț pentru optimizarea seo, este necesar să avem în vedere următoarele aspecte:

Preț Optimizare Seo Onpage

Optimizarea SEO onpage se referă la totalitatea modificărilor executate asupra codului sursă și a conținutului care apare în TOATE paginile website-ului.

Preț Optimizare Seo Ținta este ca fiecare pagină să comunice eficient și concret cuvântul cheie principal care definește pagina (main keyword)!
Optimizarea SEO onpage se execută NOMINAL, pentru fiecare pagină!
Iată de ce este importantă o analiză corespunzătoare. Utilizând diverse analizatoare de specialitate, se poat identifica ușor acei parametri unde website-ul necesită atenția noastră.

Odată identificate problemele care necesită atenție, rămâne doar să identificam calitatea codului sursă și a structurii website-ului.

Majoritatea website-urilor clădite utilizând platforme gratuite sunt focusate doar pe aspecte legate de funcționalitate, nu pe calitatea codului sursă sau a optimizării acestuia.
Costul pentru optimizarea seo onpage este dat în funcție de ușurința cu care modificările necesare se pot implementa în platforma existentă.

La unele website-uri poate fi nevoie, spre exemplu, să se modifice sistemul de upload al imaginilor deoarece acestea au denumiri numerice ( ex: DS12562.jpg in loc de subiect-pagina.jpg), însemnând practic un efort dublu: odată modificarea codului sursă astfel încât sistemul de upload să modifice automat denumirea imaginii, apoi re-upload pentru fiecare imagine. Da, toate paginile din website trebuie luate manual și verificate: acolo unde sunt imagini adăugate din Sistemul de Administrare, acele imaginii trebuie "reurcate";

Poate fi nevoie să refacem tot conținutul din pagini datorită fie editoarelor generale prezente în platformele gratuite, editoare care formatează textele inserând nenumarate coduri de formatare care generează erori de nesting, sau coduri care taie efectiv anumite cuvinte; fie calității precare a conținutului existent, caz în care sunt necesare reformulări și adăugări diverse cu scopul ca noul conținut să comunice atât subiectul către roboti dar și să livreze obiectivul setat pentru vizitatori. Ce anume se asteaptă de la vizitator.
Și da: atunci când ai concurență notabilă, orice scăpare contează. Fiecare parametru contează pentru că vei fi depunctat. Iată cum devine urgentă editarea textelor din tot website-ul. Gândește-te ce înseamnă asta la un magazin online cu minim 1000 de produse!

În unele cazuri există situația ca platforma existentă să nu suporte modificările necesare, caz în care ar trebui să te gândești serios la refacerea site-ului.
Simpla existentă a website-ului, nu înseamnă că va aduce rezultate! Este important ca fiecare pagină să comunice eficient subiectul principal către roboții de căutare.

Preț Optimizare SEO Offpage

Optimizare SEO Offpage, se referă la numărul și calitatea linkurilor către site-ul tău, link-uri care vin din alte site-uri. Cerințele pentru optimizare seo offpage includ obținerea de link-uri de calitate (recomandari) către website-ul tău.

Cuvântul de ordine este calitatea, nu cantitatea!

Trebuie astfel să creăm articole (text) de specialitate care tratează cuvantul/expresia cheie pentru care se dorește obținerea de rezultate.
Apoi trebuie să postăm/publicăm aceste articole pe website-uri care se bucura de autoritate mare în google.ro!
Vorbim astfel de puterea recomandării, unde dacă un website considerat deja autoritar recomandă un alt website pe merit, motorul de căutare va mări autoritatea trimițând mai mult trafic prin plasarea superioară în pagina de rezultate pentru acele expresii cheie relevate recomandării făcute. Cu alte cuvinte, website-ul recomandat primește autoritate din partea website-ului care a făcut recomandarea. Sigur, website-ul recomandat trebuie să dovedească calitatea, trebuie să devină o sursă de conținut. Pentru a analiza calitatea recomandării robotul are la dispoziție mai multe metode, metode printre care se enumără și bounce-rate-ul paginii recomandate. Bounce-rate analizează cât timp stă vizitatorul pe pagină. Dacă acesta stă puțin, pagina va avea o valoare bounce-rate mare, prin urmare robotul "concluzionează" că recomandarea nu este bună pentru ca vizitatorii nu stau să citească, deci conținutul paginii recomandate lasă de dorit.
Mai este analizat și dacă vizitatorul cu pricina părăsește pagina pentru a vizita alt website, sau dacă părăsește pagina pentru că a deschis o altă pagină din acelasi website...

Revenind la recomandări, cu cât este mai mare autoritatea website-ului din partea căruia solicităm recomandarea, cu atât proprietarul acestuia cere mai mulți bani pentru includerea articolului în paginile site-ului său. Apoi, cu cât concurența pe un anumit keyword este mai mare, cu atât avem nevoie de site-uri cu autoritate suficient de mare pentru includerea articolelor în cauză.
Nu uita că fiecăre articol trebuie să fie unic atât fată de ce conținut ai deja in paginile website-ului, cât și fața de ce ai postat deja pe alte website-uri.

Cost Optimizare Seo Discuția este mult mai complexă, însă ce trebuie să reții, este că fiecare link de calitate către site-ul tău reprezintă un vot de încredere în fața robotului de căutare, dacă este urmat de conținut de calitate pentru expresia cheie în baza căreia se face recomandarea, adică a subiectului paginii.
Recomandarea despre care vorbim trimite și vizitatori ai website-ului care îți recomandă pagina, link-ul cu pricina nefiind accesat doar de roboți. Dacă articolul respectiv este o resursă de valoare pentru vizitatorii website-ului care te recomandă, aceștia vor dori să afle mai multe și îți vor vizita website-ul.
Din acest motiv, seo offpage poate fi ușor confundat cu promovarea online.
Cum era directoarelor web și a comentarilor prin bloguri a apus de mult, seo offpage a devenit chiar interesat pentru că nu orice website poate fi utilizat în vederea obținerii de recomandări capabile să ne livreze rezultatele dorite.

Daca ai întrebări despre costul optimizării seo, tot ce trebuie să faci este să utilizezi formularul de mai jos, formular prin care ne poți solicita detalii suplimentare.

Preț Optimizare SEO

Cere Detalii

Preț Optimizare SEO Cost are 1370 vizualizări