importanță și beneficii





Optimizare SEO onpage importanță beneficii

Optimizarea SEO ( Search Engine Optimization ) definește totalitatea acțiunilor întreprinse asupra unei pagini web cu scopul de a-i manipula favorabil poziția pe pagina de rezultate a motoarelor de căutare. Deoarece utilizatorii internetului folosesc motoarele de căutare pentru a găsi răspunsuri și soluții la problemele lor, scopul SEO este de a aduce trafic relevant către pagină oferind acele răspunsuri prin intermediul conținutului disponibil în cadrul paginilor website-ului tău.
Procesul de optimizare seo acoperă tocmai această nevoie pentru că scopul SEO este să livreze pagina website-ului tău, acelui vizitator interesat de produsele/serviciile tale.

De ce SEO onpage este important?

Importanța efectuării unui SEO onpage de calitate este accentuată de felul în care funcționează motoarele de căutare.
Astfel tu ca proprietar de website - sau oricine se ocupă de website-ul tău - nu poate face altceva decât să recomande robotului pagina în sine. Atât.

De ce este SEO important?
Pentru că doar algoritmul de indexare decide poziționarea paginii tale în cadrul motorului de căutare. Singurul lucru pe care-l poți controla este ceea ce-i transmiți robotului și felul în care se face recomandarea paginii (direct sau prin recomandare din partea altui website). De aceea este important să știi ce ai de făcut și ce reguli să respecți.

Fiecare motor de căutare funcționează conform unui algoritm propriu, algoritm alcătuit dintr-o serie parametri specifici care sunt interpretați. Pentru ușurarea exprimarii, imaginează-ți algoritmul fiind un proces de acordare de note în baza unor răspunsuri primite de la website-ul tău si din partea altor website-uri care îți recomandă website-ul.

SEO onpage (sau onsite), însumează totalitatea acțiunilor de optimizare aduse codului sursă, structurii și design-ului acesteia precum și asupra conținutului (text, imagini, video etc). Pentru a creea relevanța dorită, se modifică tagurile meta, structura informațională a paginii, cantitatea și calitatea link-urilor, imaginile, textul etc.





Optimizare SEO onpage

Fără SEO onpage poți avea sute de recomandări (linkuri către paginile tale) din offpage seo și rezultate mediocre pentru că robotul de căutare nu va identifica corect subiectul în paginile tale. Roboții trebuie "să vadă" că recomandarea este credibilă și precisă (conformă cu subiectul principal al paginii țintă).

În momentul în care alte website-uri recomandă pagina ta pentru expresia X (adică seo offpage), dar roboții identifică ca X nu este relevant conținutului existent (deci seo onpage defectuos), vei avea cel puțin rezultate neconforme cu potențialul unei pagini bine optimizate și onpage. Mai grav este că pagina poate fi suspectată de "recomandare cumpărată", adică încercare de a duce în eroare robotul prin achiziția intenționată de recomandări benefice indiferent de calitatea paginii recomandate.
Și de aici până la încasarea unei penalizări manuale mai este doar un pas.





Modificările SEO onpage, implică modificarea codului sursă a fiecărei pagini din website. SEO pornește de la subiectul paginii, acel main keyword (subiect principal redus la o singură expresie cheie) care justifică existența paginii. Datorită acestui aspect este clar că trebuie să avem pagini separate pentru fiecare categorie, subcategorie, produs, serviciu etc. disponibil în cadrul website-ului.
Prin metode specifice (scrierea codului sursă plus organizarea structurală a întregului website) programatorul creeaza website-ul astfel încât fiecare pagină să comunice subiectul principal și sinonime ale acestuia.

Având în vedere cele de mai sus, iată de ce este extrem de important ca paginile să comunice eficient și concret cuvintele cheie pentru care pagina a fost clădită.
Să nu crezi că SEO este usor și că este suficient să pui niște titluri în pagini, niște cuvinte cheie, sau un modul nou și gata...

Unul din motivele pentru care rezultatele întârzâie să apară este realitatea că proprietarul website-ului trebuie să-și creeze singur conținutul din pagini. Și evident, abilitatea de a scrie text "prietenos" motoarelor de căutare, reprezintă o provocare.
Pentru a elimina această problemă, după ce website-ul este gata, noi "vom peria" conținutul adăugat în pagini de către proprietar/beneficiar, scopul fiind atât șlefuirea finală dar, cel mai important, asigurarea că acel text este "prietenos" motoarelor de căutare și are abilitatea de a comunica eficient și corect subiectul cheie.

La fiecare proiect creat de noi, vom edita manual un număr suficient de pagini astfel încât să fim siguri că textul și exprimarea livrează atât obiectivul paginii cât și relația corespunzătoare cu roboții de căutare. Se verifică mai multe aspecte, precum duplicate content, link-uri moarte și alte aspecte tehnice importante pentru SEO onpage.
Aceste verificări și modificări/ajustări ale textelor fac parte din procedura noastră de verificare a calității înainte de a livra un proiect și nu implică costuri suplimentare pentru proprietar.

Optimizare SEO onpage În ceea ce privește cuvintele cheie, o strategie sănătoasă este să nu alergi după single keyword ( ex: haine, ceasuri, telefoane, contabilitate etc), ci să-ți concentrezi resursele în direcția expresiilor cheie. Expresiile cheie sunt formate din minim două cuvinte. Cel mai ușor este să te focusezi pe expresii cheie formate din trei - patru cuvinte.
Este și logic: cine cauta haine, ceasuri, televizor sau camașă? Majoritatea inițializează căutări utilizând expresii formate din minim 2 - 3 cuvinte, chiar din 4 cuvinte. Avantajul acestei abordări este că îți permite să obții rezultate mult mai rapid prin intermediul permutărilor. O permutare face posibilă accesarea unei expresii cheie în mai multe modalități si nu te limitează doar la un număr redus de posibilități.
Exemplu: pentru căutarea pantofi damă negri piele, avem posibilitaățile: "pantofi damă negri piele", "pantofi damă", "pantofi negri piele" si "pantofi piele". Acesta este un exemplu simplu. Dacă ar fi să optimizăm direct doar pentru "pantofi damă", va fi mult mai dificil datorită concurenței acerbe venită din partea unor domenii vechi deja stabilite ca fiind autoritare. Însă putem să optimizăm acea expresie cheie formată din minim 3 cuvinte care permite permutările dorite. Să clădim astfel autoritate.


Poți să te gândești acum la un exemplu care se aplică domeniului tău de activitate?
Dacă activitatea ta este în zona de prestări servicii, poți integra locația în expresia cheie. Spre exemplu: înființare firmă Bucuresti, sau service auto Băneasa...

Nu uita că trebuie să ai conținut unic și optimizat pentru fiecare expresie cheie pentru care îți dorești rezultate. Utilizează secțiunea articole/noutăți pentru a creea conținut adiacent pentru fiecare dintre acele expresii cheie.
Așa vei clădi relevanță și încredere pentru expresii cheie formate din minim 3 cuvinte obținând inevitabil poziționări superioare pentru acestea. Prin continuarea eficientă a procesului de optimizare, vei începe ușor și organic să înregistrezi rezultate și pentru expresii formate din 2 cuvinte. Nimic nu trebuie lăsat la voia Întâmplării.

Chiar și cu un website bine clădit, echilibrat și optimizat corespunzător, poți pierde pozitionările din prima pagină dacă nu actualizezi frecvent conținutul și nu adaugi conținut nou. De aceea fiecare website clădit de noi include secțiunea articole/noutăți, secțiune care-ți permite adăugarea continuă de informații. Pentru a genera continuă nou pe website astfel încât roboții să-l perceapă ca pe o resursă de conținut.

Optimizare SEO onpage Iată cum utilizat corect, SEO livrează rezultate incredibile la un cost extrem de accesibil. Deoarece SEO de calitate necesită timp, este important ca la inceput afacerea ta să nu depindă exclusiv de SEO. Dacă însă dorești ca rezultatele să nu se mai oprească, este timpul să te gândești serios la efectuarea unei optimizări seo onpage de calitate pentru întregul website.
Cu cât începi mai repede, cu atât mai bine.
Website-ul tău trebuie actualizat frecvent atât la nivel de conținut cât și tehnologic. Google a anunțat că favorizează website-urile care dețin un certificat SSL, (trasmisii de date securizate între server și browser). De aceea, pe langă multe altele, fiecare website nou creat de noi beneficiază acum GRATUIT de certificat SSL!

După cum suntem siguri că ai constatat, SEO onpage cere o discuție mult mai amplă decât permite o pagină web în cadrul acestui website. Te invităm astfel să utilizezi formularul de mai jos pentru a cere detalii suplimentare.

Optimizare SEO onpage

Cere Detalii

Optimizare SEO onpage importanță beneficii are 1091 vizualizări