avantaje și dezavantaje





Închiriere magazin online

Închiriere magazin online Îți dorești un magazin online și după o căutare pe google observi că există mai multe soluții pentru cerințele tale. Pentru a face o alegere corectă este necesară o perioadă de studiu atent a opțiunilor disponibile. Există astfel magazine online gratuite, magazine online "cu de toate", există magazine online cu posibilitatea dezvoltării de la zero personalizat cerințelor tale, dar și soluții gata făcute cu scopul închirierii.
Fiind la început de drum, este firesc să cauți informații în vederea luării celei mai bune decizii cu privire la afacerea ta online. Problema este că odată cu o simplă căutare pe google, ceea ce părea inițial relativ simplu, se complică mai mult decât te-ai fi așteptat. În loc să găsești răspunsuri constați doar că ai mai multe intrebări. De aceea, primul pas trebuie să fie stabilirea exactă a ceea ce-ți dorești de la un magazin online, urmat apoi de o documentare asiduă în ceea ce privește avantajele și dezavantajele fiecărei soluții.

Pentru noi este important să faci alegerea corectă, prin urmare, iată mai jos niște puncte de vedere, avantaje și dezavantaje de care trebuie să ții cont înainte de a semna un contract de închiriere pentru un magazin online la cheie:

Închiriere magazin online: avantaje

  • Costuri mici
    Deoarece închiriezi o soluție deja existentă, costurile sunt extrem de mici.
    În baza unui abonament ai la dispoziție un set de funcționalități care permit desfășurarea activității. Abonamentele diferă în functie de capacitați, funcții dar și durata pentru care se va încheia contractul de închiriere.
    Și nu în ultimul rând, numărul de produse disponibile. Asta pentru că un număr mare de produse "consumă" mai multe resurse pe serverul furnizorilor. Fiind închiriat, magazinul online trebuie să împartă resurse cu alte astfel de magazine, în multe cazuri, zeci de magazine închiriate fiind instalate pe un singur server.
  • Abandon ușor
    Adică, poți abandona magazinul odată cu rezilierea contractului. Dacă "nu merge", poți abandona ideea simplu și facil. Trebuie totuși studiat atent contractul de închiriere.
  • Găzduire în același cost
    Există soluții unde magazinul este instalat pe un subdomeniu al proprietarului de platformă. În prețul chiriei sunt incluse găzduirea, magazinul online, poate și ceva adrese de e-mail.

Închiriere magazin online: dezavantaje

  • Șabloane/Teme grafice
    Design-ul grafic este alcătuit din template-uri, mai mult sau mai puțin personalizabile.
  • Nu ești proprietar
    Și când te decizi să încetezi colaborarea, este posibil să nu poți lua cu tine baza de date cu produse și clienții dobândiți. Dacă însă domeniul și găzduirea îți aparține, fiind inchiriată doar platforma, șansele cresc să poți rămâne cu baza de date completă.
  • Depinzi total de proprietarii platformei
    pentru orice modificare de finețe, dar și eventuale personalizări care, posibil să nu poate fi nici executabile/compatibile cu platforma închiriată.
  • Posibilități reduse de customizare
    Trebuie lămurite aceste aspecte deși este cam imposibil la început când semnezi contractul, pentru că anumite cerințe vor apărea numai după ce trece un timp de la începutul activității. În timp îți pot veni idei, funcții personalizate pe care le consideri importante direcției de dezvoltare a magazinului. Poți constata că aceste funcții nu pot fi implementate fie datorită refuzului proprietarului platformei închiriate de tine, fie sunt incompatibile cu platforma, fie ți se cere un preț pe masură.
  • Reclama altora în magazinul tău
    Trebuie studiat aspectul acesta pentru că este posibil să nu poți înlătura reclamele proprietarilor platformei. Și nu ne referim la sigla proprietarilor, ci reclame la diverse produse și/sau servicii de la partenerii proprietarilor. Majoritatea proprietarilor unor astfel de soluții "de închiriat", monetizează atât numărul de afaceri existente, cât și traficul creat de prezența acestora.
  • Rigiditate sporită
    Nu poți face audituri, optimizări și alte intervenții asupra codului sursă, intervenții care pot fi EXTEM de importante pentru SEO.
    SEO - Optimizarea pentru motoarele de cautare, este o disciplină extrem de dinamică unde periodic apar cerințe. Pentru a putea obține rezultate în prima pagina google și nu numai, fiecare pagină din magazinul tău trebuie să respecte un set de reguli stricte și actualizate de câte ori este nevoie. Aceste reguli se extind atât asupra conținutului dar și asupra codului sursă. Conținutul îl poți modifica rapid, codul sursă se poate modifica doar având acces la fișierele executabile care alcătuiesc magazinul.
  • Rigiditate la promovare
    Dacă magazinul tău este instalat pe un subdomeniul proprietarilor, sau oriunde nu ești tu proprietar direct, promovarea magazinului se va face pe link-urile acelui subdomeniu, autoritatea plasându-se către acel subdomeniu. Cu alte cuvinte, faci reclamă și creezi autoritate pentru link-uri care nu-ți aparțin. Când se face promovare, aceasta pleacă de la un link cu produsul și/sau categoria disponibilă în magazinul tău. Atenție pentru ce platești promovare, pentru ce investești sume de bani, pentru că anumite rezultate vor apărea numai după o perioadă considerabilă de timp.
    Oare vei mai avea acest magazin închiriat până atunci?
  • Restart de la zero
    Dacă platforma închiriată este instalată "la ei", adică nu pe serverul tău (pachetul de găzduire să-ti aparțină), când te decizi să reziliezi contractul vei fi nevoit să începi de la zero. Din nou, optimizarea se face pe link-uri, adică pe paginile disponibile din magazin. La această problemă se adaugă și posibilitatea să nu poți lua cu tine baza de date, plus imaginile de la produse. Introducerea de informați în magazin (descriere produse, prețuri, imagini etc.) este o muncă asiduă care nu trebuie tratată superficial.

Închiriere magazin online Soluția de închiriere magazin online devine astfel o opțiune viabilă doar în momentul în care fie nu ești sigur că afacerea va funcționa, fie suntem limitați de un buget, cu toate că ne dorim să acționăm, să începem cu ceva.
Clar, motivația principală este obținerea de rezultate rapide (vânzări) la costuri minime.

Dacă bugetul este limitat și/sau îți dorești doar să încerci să vezi "dacă merge", sfatul nostru este nici să nu te complici cu un magazin online. Mai bine utilizezi website-urile de anunțuri pentru că:
1. costul este zero! Majoritatea website-urilor de anunțuri permit adăugarea gratuită.
2. număr mare de vizitatori! Website-ul de anunțuri unde-ți vei posta produsele beneficiază deja de un trafic imposibil de atins de tine la început.
3. poți comercializa produse și ca entitate juridică.

Este mai important la început să generezi vânzări, o bază de clienți și rulaje stabile. Apoi poți investi și în dezvoltarea unui magazin online conform nevoilor unei afaceri funcționale.

Închiriere magazin online
avantaje și dezavantaje

Cere Detalii

Închiriere magazin online - avantaje și dezavantaje are 499 vizualizări